IJSCLUB SCHARWOUDE/GROSTHUIZEN

Welkom op de Internetpagina van IJsclub Scharwoude/Grosthuizen uit de gemeente Koggenland. Onze ijsclub bestaat sinds 1897.

Onze ijsclub organiseert vele activiteiten tijdens het schaatseizoen, zoals de organisatie van toertochten, schaats- en priksleewedstrijden tijdens natuurijsperioden, jeugd- en toerschaatsen op de kunstijsbaan in Hoorn en natuurlijk het Klaverjassen en Sjoelen bij de afsluiting van het seizoen.

Onze ijsclub valt onder het gewest Noord-Holland-Utrecht van de Koninklijke Schaatsen Rijders Bond (KNSB).

nieuws

Actueel

Algemene Ledenvergadering IJsclub zaterdag 16 december
De Algemene Ledenvergadering van de IJsclub vindt dit jaar plaats op 16 december in Dorpshuis de Kogge in Grosthuizen. Download/bekijk hier de Uitnoding met de agenda
Na afloop kienen om mooie prijzen.
bericht geplaatst op 03 12 2023 12:54

IJsclub 125 jaar jong
Onze ijsclub bestaat dit jaar 125 jaar. We vierden dit op 21 januari 2023. Download hier de jubileumfolder
bericht geplaatst op 29 08 2023 20:38